Món Sketcher 04: Entrevista a Mercè Ferreiro

Avui mos respon l'entrevista de Món Sketcher la Mercè que, tot i que no és molt donada a penjar los seus treballs a l'Instagram, és una gran dibuixant! Gaudim de la seua companyia des de les primeres trobades encara que ara, per força major, han de ser virtuals.

Ens pots fer una breu descripció de qui ets, la teva edat, on vius i quines són les teves aficions?
Em dic Mercè Ferreiro i sóc aficionada al dibuix des de ben petita. Ara fa vint anys que visc a La Miliana, un dels cinc barris d'Ulldecona. Com que el temps va passant ja faré 65 anys a l'agost. A més a més de dibuixar sóc aficionada a la lectura, a l'excursionisme i als viatges. Això últim ho tinc ara malament amb el confinament.

Des de quan dibuixes?

Sempre he dibuixat poc o molt però ara que m'he jubilat puc dedicar-hi més temps.

Què et motiva, què sents i què pretens quan dibuixes?

M'agrada molt sortir al carrer a l'aire lliure a dibuixar, és màgic quan seus davant d'un edifici, d'un carrer o de qualsevol panorama i vas veient com treus aquella imatge i la vas deixant anar al paper. De vegades em sorprèn a mi mateixa.

Quins materials fas servir o t'agraden més?
Després de provar diferents materials em quedo amb l'aquarel·la.

Com vas conèixer el nostre grup de dibuix?
Als USk Terres de l'Ebre els vaig conèixer pel Facebook, quan ja portaven alguns mesos en marxa i de seguida m'hi vaig apuntar.

Què és el que més t'agrada de dibuixar en grup i a l'aire lliure?
Dibuixar en grup és enriquidor per l'intercanvi que s'estableix i s'aprèn molt dels altres companys. Compartir l'experiència a l'aire lliure és més agradable que dibuixar a casa.

Què et sembla la nostra programació de meetups mensuals i la resta de trobades que organitzem?
El que em sembla més interessant del grup són les trobades, ja que sempre hi ha bon ambient i cada vegada sorprèn més la quantitat de gent aficionada que som.

Que et sembla el nostre repte mensual?
El repte del mes està bé per a practicar.

Tens compte a Instagram on poder seguir els teus treballs?

Segueixo Instagram però no penjo gaire cosa.

Finalment, ens pots acompanyar l’entrevista amb algunes fotos teves, incloent-ne alguna dibuixant?





Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Reptes 2020 - novembre: oli i olives, resultat

Món Sketcher 02: Entrevista a Xavi Adamuz