Món Sketcher 02: Entrevista a Xavi Adamuz

Avui a Món Sketcher entrevistem en nostre dibuixant més jove. El més petit d'edat (10 anyets) però enorme en talent! La seva mare Laura ens ha ajudat a preparar l'entrevista. Gràcies Laura i Xavi!

Ens pots fer una breu descripció de qui ets, la teva edat, on vius i quines són les teves aficions?
Sóc en Xavi Adamuz i tinc 10 anys. Visc a l’Hospitalet i les meves aficions són: dibuixar, el cinema i jugar.

Des de quan dibuixes?
Des de sempre m’ha agradat dibuixar i més amb aquarel·la. Vaig començar amb el meu tiet Marçal que també és sketcher.

Què et motiva, què sents i què pretens quan dibuixes?
Em relaxa molt dibuixar, m’agrada imaginar personatges i plasmar-los al paper. El que pretenc és divertir-me.

Quins materials fas servir o t’agraden més?
Els que més m’agraden són el bolígraf, les aquarel·les i el brush pen.

Com vas conèixer el nostre grup de dibuix?
Gràcies al meu tiet Marçal que és un dels que va crear els USk Terres de l’Ebre.

Que et sembla el nostre repte mensual?
Em sembla una molt bona idea això del repte mensual, és divertit fer dibuixos sobre diferents coses.

Tens compte a Instagram on poder seguir els teus treballs?
Sí, el vaig obrir fa molt poquet i us segueixo per veure els vostres dibuixos. M’agradaria que vosaltres també em seguíssiu (només tinc 8 seguidors). Us deixo el meu compte:  @Xaviada846 

Finalment, ens pots acompanyar l’entrevista amb algunes fotos teves, incloent-ne alguna dibuixant?
Clar que sí! Us en deixo algunes!!


 


Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Reptes 2020 - novembre: oli i olives, resultat